1402-09-01 08:42
185
0
87717
در گفتگو با «گلستان ما» مطرح شد؛

حمله به افکار عمومی با هشتگ‌های دروغین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: آنها تلاش کردند با هشتگ‌های دروغین در فضای مجازی به افکار عمومی حمله کنند.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» پیرامون شکست امپراتوری دروغ اظهار کرد: جریان امپراتوری دروغ که همواره سعی در ایجاد جنگ روانی داشته و دارد با روایت‌های کذب بی‌اعتبار شد.

وی گسترش اختلاف و بی‌اعتمادی در جامعه را از راهبردهای دشمن در جنگ ترکیبی عنوان کرد و افزود: دشمنان با تولید موج منفی و هشتگ‌های دروغین خواستند حس نفرت و بی‌اعتمادی و خشم را در مردم کشورمان ایجاد کنند تا آنها را به کف خیابان کشانده و اهداف خود را در پیش بگیرند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی از هر ترفندی بهره گرفتند و با القای فروپاشی نظام و پایان عمر انقلاب اسلامی در فضای مجازی سعی کردند نسل جوان را گول بزنند شاید در این حوزه کمی موفق هم شدند اما بصیرت و حضور هوشمندانه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دشمن را از اهدافش عقب راند.

قربانی با بیان اینکه بصیرت و روشنگری چراغ راه جامعه ایمانی است، گفت: هر وقت اطاعت‌پذیری از ولایت را انجام دادیم در برابر دشمنان موفق عمل کردیم فراموش نکنیم راه پیشرفت کشور در ولایتمداری است.

وی در خصوص نقشه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی با هدف قرار دادن زنان جامعه بیان کرد: با برجستگی‌های تفاوت بین زنان و مردان سعی در القای تبعیض جنسیتی شدند کمپین‌های مختلفی به راه انداختند، به گشت ارشاد حمله کردند درصدد کشف حجاب‌های سازمان‌دهی شده برآمدند تا نقشه‌های خودشان را عملی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان توضیح داد: هر چند توانستند بخشی از جامعه را در جنگ شناختی فریب دهند اما چهره واقعی آنها به مرور زمان برای مردم آشکار شد و جوانان متوجه شدند اینها از آزادی و زنان فقط می‌خواهند بهره‌برداری‌های سیاسی خود را داشته باشند.

قربانی گفت: استان گلستان هم با وجود قومیت‌های مختلف بستر مناسبی برای شعله‌ور شدن اغتشاشات بود که با هوشیاری نیروهای مردمی و امنیتی نتوانستند آسیب‌های جدی وارد کنند.

وی بیان کرد: در اغتشاشات سال گدشته دشمن با تمام ظذفیتهایش وارد میدان شد و یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود که انقلاب اسلامی تاکنون جنگی به این وسعت که هم ذهن را درگیر کند و هم القای ناامیدی در جامعه ایجاد کند به خود ندیده بود و در واقع این جنگ بدتر از فتنه ۸۸ بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: برای اینکه در جنگ شناختی دشمن آسیب نبینیم باید آگاهی و سواد رسانه را افزایش دهیم.

قربانی از جوانان خواست تا با مطالعه میزان آگاهی خود را نسبت به مسائلی که دور و اطراف آنها می‌افتد افزایش دهند تا در دام جنگ شناختی دشمن نیفتند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.